/Files/images/222/rzne/читачi_2-Б_класу.JPG

Читання - це віконце,через яке діти бачать і пізнають світ та самих себе.

В. Сухомлинський

Бібліотекар

Антіпенкова Людмила Василівна

/Files/images/222/rzne/вiдеочитал_ня_5_клас.JPG

Цей дивний світ - бібліотека! Переглянути

/Files/images/222/rzne/Безымянный.png

ЗАХОДИ
щодо проведення Місячника шкільної бібліотеки

«Шкільна бібліотека –
центр творчого розвитку дитини»

(до 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського)
з 01 по 31 жовтня 2018 року

№ з/п Назва заходу дата клас відповідальний
Тиждень 1-й. Тема «Я – творча особисість»
1 Оформлення наочності (оголошення, план) 01.10 1-11 Бібліотекар
2 Виставка літератури «Читання – це творчість і гра» 01-31.10 1-11 Бібліотекар
3 Акція «Подаруй книгу шкільній бібліотеці» 01-31.10 1-11 Бібліотекар
4 Оформлення тематичної доріжки «Зупинка для мудрого читача» 01-31.10 1-11 Бібліотекар
5 Виставка «Великий педагог – В.О. Сухомлинський» 01-31.10 1-11 Бібліотекар
Тиждень 2-й. Тема «Читаємо В.О. Сухомлинського»
1 Конкурс учнівських презентацій «В.О. Сухомлинський – вчений зі світовим ім’ям» 10.10 9-11 Бібліотекар
2 Виставка творчих робіт «Мистецтво і радість у власних руках» 15.10 1-11 Бібліотекар, кл. кер., вч.мистецтва
3 Флешмоб «Читай В.О. Сухомлинського» 13.10 5-11 Бібліотекар, класні керівники
Тиждень 3-й. Тема «Від книжки до творчості»
1 Рейди-перевірки підручників «Підручник – школяра супутник» 16-19.10 1-11 Бібліотекар, сектори бережливих
2 Інсценізація творів В.О. Сухомлинського «Книга і цукерки» та «Три пиріжки» 18.10 7 Бібліотекар
3 Відеочитальня «Сухомлинський – дітям» 17.10 5 Бібліотекар
Тиждень 4-й. Тема «Читання – улюблена справа»
1 Анкетування для батьків «Ваша дитина у дзеркалі читання» 23.10 5 Бібліотекар, кл.кер.5 класу
2 Бібліотечне свято-посвята в читачі «Вмію читати – вмію творити!» 26.10 2-А 2-Б Бібліотекар, класні керівники
3 Виставка малюнків «Я – творча дитина» (до творів В.О. Сухомлинського) 23-27.10 1-4 Бібліотекар, класні керівники

/Files/images/222/rzne/оголошення.JPG

ВАША ДИТИНА У ДЗЕРКАЛІ ЧИТАННЯ
(тест для батьків)

Шановні батьки! Цей тест для тих, у кого діти навчаються у 5–8 класах. З його допомогою Ви дізнаєтеся, яку роль відіграє і яке місце займає читання у житті вашої дитини, спробуйте вибрати відповіді на дані запитання. Ви зможете не тільки дізнатися про ступінь підготовленості вашої дитини як читача, але й оцінити свої здібності, як організатора читання своєї дитини.

1. Чи часто ви читали вголос своїй дитині, коли вона ще не вміла робити це сама? а) практично кожного дня (5) б) часто (4) в) рідко, приділяю цьому мало часу (3) г) рідко, тільки якщо попросить(2) д) ніколи цим не займався (1) 6. Якщо ваша дитина зайнята читанням цікавої книжки, а по телебаченню починаються мультфільми, вона: а) кине книгу, почне дивитись мультфільм (0) б) буде продовжувати читати, відволікатись і поглядати на екран (1) в) телевізор не може перешкодити читанню, це лише 5-хвилинний перепочинок, потім знову сідає читати (3)
2. Пригадайте, чи легко вашій дитині вдавалось навчання читанню? а) так, це пройшло швидко, без сторонньої допомоги (5) б) для цього знадобилось небагато часу (4) в) ми довго займались з нею (3) г) мої зусилля були марними, вона навчилась читати лише у школі (2) д) ні, і зараз читає погано (1) 7. Якщо у вашої дитини є власна книжкова полиця, спробуйте по ній визначити коло читання дитини: а) читає все (0) б) обожнює детективи і пригоди (1) в) дуже складна шкільна програма, і тому читає лише програмні твори (2) г) читає щось ліричне (3) д) «легка» література не входить до кола її інтересів (4) е) це класика і наукова література (5)
3. Спробуйте визначити інтерес вашої дитини до читання за наступними критеріями: а) це стало її улюбленим заняттям (4) б) читає багато, але тільки програмні твори (2) в) читання її мало цікавить, читає дуже рідко (1) г) дуже часто доводиться змушувати брати книгу у руки (0) 8. На ваш погляд, на читання вашої дитини впливає: а) школа (2) б) телебачення, кіно (1) в) ви – батьки (3) г) дитина сама правильно вибирає собі книги (5) д) щось інше (4).
4. Спостерігаючи за дитиною, яка читає, у вас склалося враження, що: а) насилу вникає в суть твору (1) б) читає дуже поспішно, не вникаючи у зміст (2) в) повністю закурюється у читання, часто не помічаючи, що робиться навкруги (3) 9. Як дитина ставиться до творів, які вивчають у школі? а) чигає охоче (з радістю) (3) б) насилу виносить (2) в) зовсім не читає (1)
5. Коли ви прохаєте переказати прочитане, дитина: а) не може цього зробити (0) б) часто плутається, забуває основні деталі (1) в) переказує прочитане близько до тексту (3) г) додає до прочитаного від себе, вигадує щось нове, фантазує (4) 10. Де дитина бере книги для читання? а) з дитинства відвідує бібліотеку (шкільну, дитячу)(4) б) у себе вдома – бо вдома велика бібліотека (3) в) у друзів (2) г) важко відповісти (1)
11. Як ви самі оцінюєте свої здібності у залученні своєї дитини до читання ? а) гарно, бо читання дитини для мене – один з основних методів її виховання, я приділяю цьому велике значення (5) б) добре, я вважаю, що читання займає важливе місце у розвитку дивини, але книги вона повинна вибирати самостійно (4) в) задовільно, я не «слідкую за тим, що і як читає моя дитина, це обов’язки школи (3)

Підрахуйте бали разом зі своєю дитиною

Додайте разом усі відповіді із оцінками і перегляньте результати.

Результати:

9–15 Увага! Книга не входить у коло інтересів, вашої дитини.Можливо, дитина відчуває огиду, неприязнь до читання, що негативно вплине на її розвиток. Можливо, ви дуже мало приділяєте цьому часу і уваги. Спробуйте виправити помилку, зацікавте дитину, почитайте разом, почніть з легких творів. І обов’язково обговорюйте прочитане – це зблизить вас. Проконсультуйтеся з бібліотекарем шкільної або дитячої бібліотеки. Він допоможе вам і вашій дитині.

15–30 Ваша дитина належить до категорії читачів, які читають час від часу і вибирають літературу за шкільною програмою. Дитина буде читати книгу за необхідністю, але, на жаль, потреби у самостійному читанні немає. А, як відомо, примусове читання користі не дає. Тому вдома більше розповідайте про книги, які ви прочитали, які запали вам у душу, так щоб дитині захотілось їх прочитати.

31–49 Ваша дитина багато читає і робить це із задоволенням. Коло її читацьких інтересів широке. За допомогою книжок вона пізнає світ і розмірковує про життя і про саму себе. Вона правильно самостійно вибирає літературу. Читання такої дитини не потребує постійного контролю, бо ви вже прищепили їй любов до книги. Це вже цілком сформований читач. Але спілкування після прочитаного твору ніколи не буде зайвим.

50–56 Якщо ваша дитина увійшла до цієї групи читачів, ми вітаємо вас! У житті вашої дитини книга займає перше місце. Судячи з усього, книга є членом вашої родини, а ваша дитина – талановитий читач, вона не тільки багато читає і по-справжньому сприймає прочитане, вона має образну пам’ять, любить фантазувати і відтворювати прочитане. Але будьте обережні, дивіться, щоб читання не відволікало від реальності. Частіше порівнюйте книгу з життям, не позбавляючи при цьому дитину вільного читання.

/Files/images/DSC04505.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 84

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Руськополянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

вул. Старшини Єпіфанова, 1/2, с. Руська Поляна, Черкаський район, Черкаська область,
19602
Україна

Дата останньої зміни 10 Грудня 2018

Цей сайт безкоштовний!