Сім золотих правил для вчителя
- Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком. (І. Павлов)
Перші кроки завжди найважчі. (Р.Тагор) - Мотивуючи оцінки знань, намагайтеля бути діловим, зацікавленим. Вкажіть над чим учневі, над чим йому варто попрацювати, щоб отримати вищу оцінку.
- Інтелігентом не можна прикинутися. (Д. Ліхачов)
- Увічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим. (В. Джеме)
- "Магічна десятка: полічіть до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву, і він видасться вам безглуздим". (В. Джеме)
- Мудрець шукає все в самому собі, нерозумна людина - в іншому. (Конфуцій)
- Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою. (Л. Леонов)
Методичні рекомендації з питань виховної роботи
Індивідуальна методична картка
Схема самоаналізу уроку
1. Які навчально-виховні задачі планувалось роз’яснити на уроці?
2. Чому вибрано якраз такий план уроку(з врахуванням мети, змісту, форм, методів і засобів навчання)?
3. Як були враховані можливості учнів?
4. Чим керувався вчитель під час підготовки до даного уроку(методичними рекомендаціями, перспективним досвідом, додатковою літературою)?
5. Які методи навчання були застосовані на уроці і чому? Чи відповідає їх вибір меті уроку, змісту навчального матеріалу, формам організації навчання на кожному етапі уроку?
6. Чи все зроблено на уроці для залучення школярів у активну навчально-пізнавальну діяльність? Наскільки ефективно використовувалось з цією метою індивідуальні. Групові і колективні форми роботи?
7. Як забезпечено попередження перевантаження учнів домашньою роботою?
8. Як реалізований накреслений план уроку?
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Коментарi